wtorek, 10 lipca 2012

VOTD Lipiec 2012

43 komentarze:

  1. Grafika nie powala, treść niektórych tekstów również. Propozycje i stylizacje stworzone przez Maćka - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie ! stylizacje przygotowane z klasą, dobór ubrań, kolorów i sposób wycięcia np doll bardzo mi się podobają.. chyba warto przeczytać od słowa do słowa ! ;) super robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak mało bo mam niedosyt, genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym numerze będzie więcej wszystkiego, obiecujemy :D

      Usuń
  4. Jak na pierwszy numer jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Sebciem.
    za mało za mało :c

    OdpowiedzUsuń
  6. super, podoba mi się, tylko rzeczywiście troszkę za mało

    OdpowiedzUsuń
  7. Błąd ortograficzny już na pierwszej stronie...Grafika piękna, czytać nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie zauważyłaś błąd? Jakoś nie mogę się dopatrzeć xd .

      Usuń
    2. "Na prawdę", pisze się łącznie. Chociażby to, dalej nie czytałam, więc nie wiem czy jeszcze byłabym w stanie coś wyłapać.

      Usuń
  8. Wysoki standard jest utrzymany- to się liczy. Poza tym nie liczy się ilość, ale jakość. Jestem jak najbardziej na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny magazyn. Jeżeli to jeszcze było mało, to już nie mogę się doczekać kolejnego numeru. Dziękuję za użycie mojej stylizacji, spore wyróżnienie jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Świetny magazyn, tylko "VOTD szlocha/kocha" To ja już znam z magazynu "Party" ^^, ale to nniiicc C:
    MAGAZYN ŚWIETNY !!!
    Tylko zróbcie więcej działów i stron, np "Hot or Not" też coś jak w "Party", wybierzecie dwie osoby, znające się bardzo na modzie, by oceniały stylizacje ; jakiś wywiad ;]

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostra inspiracja H&M magazine, a okladka zerznieta dokladnie. No ale i tak magazyn jest chyba najlepszy jaki widzialam na polskim rynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytałam i zdecydowanie jestem na tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za szczególnie nic ciekawego nie ma , trochę odpychały mnie screeny/grafiki, które były okropnie poucinane , najbardziej spodobała mi się strona ostatnia i podziwiam, was najbardziej za to , że poświęciście na ten magazyn tyle czasu. c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Magazyn mi się podobał. Szkoda tylko że był krótki. + mała uwaga w rubryce kocha&szlocha czcionka nie jest zbyt czytelna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Magazyn jest ciekawy, na pewno będę go czytać :]

    OdpowiedzUsuń
  16. I like it. Podoba mi się, kolory są ładne, żywe i nawet ciekawy tekst ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. baardzo ciekawe, czekam na więcej. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm. Grafika jest bardzo estetycznie wykonana, stylizacje bardzo pomysłowe i ciekawy tekst. Lecz niestety krótki magazyn. Bardzo pomysłowy, więc czekam na kolejny numer :)

    emmusia3

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie, ale za krótkie! Grafika, stylizacje wszystko świetne! Czekam na więcej numerów <333

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na następne wydania, achh co za cudko! :D
    Szkoda tylko że tak mało grafik, ale i tak nadrobiliście masą stylizacji. c:

    OdpowiedzUsuń
  21. grafika cudowna, stylizacje również. szkoda tylko, że takie krótkie. :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie magazyn jest bardzo ciekawy. Podoba mi się grafika oraz stylizacje. Jest również pokazany w fajnej formie. Oby to nie był ostatni numer bo często tak bywa z magazynami które są o stardoll.

    Gorąco trzymam za was kciuki ! Czekam na następny numer.

    OdpowiedzUsuń
  23. Grafika mnie nie powaliła. Tekst też nie ; D



    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje następnym razem zrobią zdjęcia nóg we wannie i napiszą' w jeziorku gorąca hihi'

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. hym, czyżby mój komentarz został usunięty przez któregoś z autorów? (:

      Usuń
    4. Jest wyraźnie napisane, że komentarz usunięty przez autora, a nie administratora bloga :)

      Usuń
    5. Dziwne O.O

      Usuń
  24. Podoba mi się, aczkolwiek czuję mały niedosyt :c
    Grafika na stronie ze spisem treści jest świetna!

    verulum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Okładka mi się nie podoba. Kolory się ze sobą zlewają .Stylizacje bardzo ładne .

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach szkoda że taki krótki ten magazyn;(

    OdpowiedzUsuń